Plata, Livrare & Retur

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

  1. PLATA

Preturile prezentate includ TVA (19%).

Pretul de achizitie prezentat pe factura va fi acelasi cu cel prezentat pe site la momentul achizitiei, pret la care se adauga, cand este cazul, si costurile de livrare.

Plata se poate face:

  • in numerar, la livrare (sistem ramburs);
  • online, prin card. Procesatorul nostru de plati este MobilPay;
  1. LIVRARE

Livrarea produselor se face pe intreg teritoriul tarii in termen de 1-4 zile lucratoare de la data primirii comenzii.

In perioada Sarbatorilor legale si a reducerilor exista posibilitatea sa intervina intarzieri la livrarea coletelor de pana la 7 zile, insa facem tot posibilul ca volumul mare de comenzi sa nu afecteze termenul standard.

  • Livrarea comenzii se face pe baza adresei comunicate in comanda curierat rapid
  • Sambata, Duminica si in sarbatorile legale nu se expediaza comenzi.

Pret transport:

  • Transport GRATUIT pentu comenzi peste 200 Lei
  • Pentru comenzi sub 200 Lei valoarea transportului este de 15 lei.
  1. SCHIMBUL PRODUSELOR SI RETURUL

Puteti returna sau schimba produsele comandate in termen de 14 zile lucratoare de la primirea coletului.

Clientii ale caror comenzi au valori mai mari de 200 lei si aleg optiunea de a schimba un produs beneficiaza de un retur gratuit pentru produsul returnat si o livrare gratuita pentru produsul inlocuit. Daca pentru o comanda se vor inregistra doua sau mai multe schimburi de produs, incepand cu cel de-al doilea schimb taxa de livrare este de 15 lei.

Pentru comenzile cu valori mai mici de 200 lei, taxa de livrare pentru produsul inlocuit este de 15 lei.

ATENTIE !!! Daca optati pentru orice alt serviciu de curierat taxat suplimentar, ne rezervam dreptul de a va factura suma respectiva sau de a refuza coletul.

  1. Conditii de retur:
  • Asigurati-va ca produsele comandate sunt returnate in aceeasi stare in care au fost primite. Produsele returnate nu trebuie sa prezinte urme de purtare sau spalare, trebuie sa aiba toate etichetele atasate si sa fie insotite de bonul fiscal sau factura de vanzare. Daca produsele returnate nu corespund conditiilor de mai sus, ne rezervam dreptul de a nu va returna contravaloarea produselor, urmand sa va retrimitem coletul.
  • Completati formularul de retur si puneti-l in cutie alaturi de factura si produsul/produsele pe care doriti sa le returnati. Va rugam sa nu uitati sa atasati formularul. Fara acesta nu vom putea procesa returul dvs.
  • Impachetati produsele, de preferat in ambalajul original. Daca acest lucru nu este posibil, va rugam sa le ambalati intr-un mod asemanator, pentru a va asigura ca acestea nu sunt deteriorate in timpul transportului.
  • Din motive de igiena NU SE ACCEPTA PENTRU RETURNARE costumele de baie.
  1. b) Optiuni de returnare:
  • Prin completarea FORMULARULUI DE RETUR (click aici) si adaugarea acestuia in coletul cu produsul returnat.  In cazul in care nu dispuneti de o imprimanta, salvati formularul de retur pe calculator, completati campurile necesare, salvati apoi cu datele inserate si expediati-l pe adresa comenzi@bagossa.ro. Trimiterea formularului de retur pe email se face inaintea trimiterii coletului cu produsul returnat.
  • Prin completarea unei cereri de retur direct in Cont Client. Pentru a incepe procedura de retur va rugam sa intrati in Contul meu, in Istoric retururi, sa alegeti numarul comenzii din care face parte produsul pe care doriti sa il returnati si sa completati formularul de retur.
  1. c) Cum se procedeaza. Returnati produsele insotite de factura si de formularul de retur:
  • GRATUIT, in orice magazin BAGOSSA. Lista actualizata a magazinelor BAGOSSA este disponibila la adresa: www.bagossa.ro/magazine. Banii vor fi returnati in cont dupa verificarea produselor.
  • GRATUIT prin firma de curierat URGENT-CARGUS  daca optati pentru schimbarea produsului  (marime, culoare sau schimbul cu alt produs distinct).
  • Tarif 15 LEI, prin firma de curierat URGENT-CARGUS pentru clientii care doresc returnarea contravalorii produsului. Contravaloarea transportului va fi scazuta din suma rambursata in contul dumneavoastra.
  • Prin orice alta firma de curierat, cu PLATA LA EXPEDITOR.
    Adresa la care se trimite coletul retur este: S.C. Bagossa Fashion Mode S.R.L., Str. Maramures, nr. 3, Bl: I18, Ap:17 Craiova, Dolj, C.P. 200026.  Tel: +40767161402.
    Dupa primirea coletului si verificarea produselor, vom trimite produsul dorit sau vom initia rambursarea contravalorii in contul bancar specificat pe formularul de retur.

La primirea coletului, produsul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate; in caz contrar acesta va fi refuzat. Nu primim retururi prin Posta Romana, ci doar prin intermediul firmelor de curierat.

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat sau produsul prezinta defecte, va rugam sa ne contactati in maxim 24H printr-un email la adresa comenzi@bagossa.ro, pentru a remedia aceasta neplacere. Pentru inlocuirea cu un produs nou sau rambursarea banilor.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Shopping Cart